יום שני, 25 באפריל 2016

בלוג חדש

כשהתחלתי לכתוב כאן, לפני כמעט ארבע שנים, לא ידעתי עד כמה ה"מקום" הזה ייתן לי וכמה הוא יגדל וייחשף. הייתי בבית עם תינוק קטן, שישן הרבה :) והחלטתי שזה הזמן לעשות את מה שתכננתי וחשבתי עליו רבות. פלאטפורמה שתאגד מתכונים, צילומים, שלי. אז בהתחלה חשבתי ובטח צדקתי, שרק אני קוראת את מה שאני כותבת כאן, ואולי עוד כמה בני משפחה וחברים... ולאט לאט, יש תגובות, שאלות, ואפילו מחמאות :) הבלוג הזה גדל, מאוד. הרבה מעבר למה שציפיתי. וגם אני גדלתי איתו. מתכונים ממנו התפרסמו בכל מיני מקומות. וכבר לא כתבתי רק בשבילי, אלא לממש קהל קוראים.
ולאחרונה הרגשתי שהגיע הזמן לגדול, ולאפשר לקוראים שלי, לכם, חוויית קריאה חדשה, מרעננת עם הרבה יותר אפשרויות... אז יש אתר חדש, בכתובת אחרת ובעצם בית אחר. אליו העברתי את כל מה שיש לי כאן. אבל פה תמיד יהיה הבית הראשון... :) ממש כמו שמרגישים כשעוברים דירה מבית אהוב..

אז אני מזמינה אתכם לאתר החדש שלי, שאותו אמשיך לעדכן כל הזמן. אני מקווה שתאהבו אותו כמוני. תודה לכם!

www.brwsugar.com

XOXOX

אורלי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה